CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Thursday, June 4, 2009

Penyakit Malas

Kawan-kawan, berjumpa kita lagi di segmen luahan perasaan. Sebenarnye nak cerita la sikit pasal insiden yang berlaku padaku. Aku stress dan bengang sebenarnye bila bukan keje aku tapi keje tu orang lain punya, kenapa aku yang kena buat. Orang yang sepatutnya punya tanggungjawab buat dono je, not even a thank you. Dah la keje dia aku buat dari minggu lepas, siap bawak balik rumah menyiapkan keje tu pastu di sambung lagi ke minggu ni. Tak buat keje satu pastu got the guts nak tanya aku kenapa keje tu buat camni, camtu, suruh aku inform bos. U pegi bagitau boss sendiri la & lu pikirla sendiri......

Nasib baik la ada kawan-kawan ku di ofis ni yang memahami dan mereka pun terjebak untuk membantu menyiapkan keje orang malas ni. Last-last satu ofis terbabit tapi mamat ni buat selamba je pastu nak blame aku pulak lagi sebab tak settle lagi dan bos besar pun dah minta keje tu disiapkan. Yang bestnye, dia kena sound gak dgn bos besar tapi biasalah style dia, bukan nak buat seperti yg bos suruh, tapi di suruhnye pulak pegawai2 lain buat....tak ke bengang pegawai tu, they all pun jadi mangsa. Hello, its your responsibility so please take whatever work or responsible that is yours.....jgn makan gaji buta je.....geraaaam niii...

As day goes by, I'm sick of him already....cepat2 la berambuuusss...... Dah la.....till next luahan pulak....biiiii

4 comments:

weeda said...

cian kak su..tak per ni lama x nampak muka dia hope okay yer hehehe

Sue Vogue said...

ye la weeda...tenang sikit keje x tengok muka dia...yahuu

tata said...

penyakit mls nh mmg pandemik...susah nk cr ubtnye..hehehe...sabo ye kak sue...cyaiyo2..nant tata blajar magic tata ilangkan wjah dia dr kak sue...hehehe

Sue Vogue said...

tata...ilangkan org dia terus bole x...hihi