CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Wednesday, July 1, 2009

Friendship Award




Thanks Ida kerana pemberian Friendship Award ni. Sorry lambat respon, faham2 la bila bos ada, nak mengupdate blog pun lembab sikit ler.

Setiap blogger mesti menyatakan 10 AUTA diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya :

1. Aku memang tak suka melawa (mekap saja dah ambik masa 1/2 jam tau)
2. Aku pemandu yang lembab (suka drive fast2 tapi still berhemah)
3. Aku pandai memasak (hehe...bab ni malas sikit, masakan yang remeh temeh tu sorry la ye,
masa kecik2 dulu anak manja la katakan)
4. Aku seorang yg tersangat peramah (pemalu jugak sebenarnye, tengok ocassion la)
5. Maintain slim (kahkahkah...maintain montel ada la)
6. Rajin sangat update blog (sebenarnya bila ada kelapangan masa baru boleh update)
7. Tak suka menyanyi (minat melalak & kaki karaoke sebenarnya)
8. Manjakan anak (garang mama ni, bila anak degil samada cubit atau rotan light2 jer)
9. Rajin bersenam (sebulan sekali pun susah kot..hehe)
10. Tak minat shopping (pantang ada sale, serbu je shopping complex)

Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
(aku pilih 3 aje la)

1. Fadz (mama Irfan Rayyan)
2. Tata, kalau baca blog, silalah ambik award ni ye
3. Nizam, kalau rajin & bila tak busy ye
Ketemu di lain segmen ye...bye bye...

1 comments:

weeda said...

hehehe mega sale akan bermula...patutla kak su adoiii tadi masa kat pantry :P